Dag 12: Deiva Marina

5 juli 2023 - Deiva Marina, Italië

Vanmorgen om h10 vertrokken van camping Belsito en via b-wegen, via Lucca en Massa, naar camping Valdeiva gereden.

Het begin van de route was niet zo geweldig. Door dorpen heen, 1 lange rij auto's, van stoplicht naar stoplicht en van rotonde naar rotonde. De navigatie wilde ons maar naar de snelweg leiden en paste de route steeds aan. Maar dat hebben we toch steeds weer teruggezet, ondanks dat het een uur langer zou duren.

De 2e helft van de route ging door minder bevolkte gebieden en door de heuvels. Heel mooi maar jammer dat er geen parkeerplaats met een drinkmogelijkheid kwam. Of stopplaats voor het maken van een foto.

Om h3 op de camping aangekomen. Gelukkig nog een mooi plekje voor ons, half onder een prachtige boom.

Even wat drinken en daarna lekker afkoelen in het zwembad. Het waait hier wat en boven de bergen hangt bewolking, maar het is 28 gr.

Morgenochtend om 8.04 uur met shuttlebus vd camping naar treinstation in Deiva Marina. Van daaruit willen we Vernazza, het mooiste dorp van de Cinque Terre, bezoeken.

Jullie sterkte met de storm!

Liefs van ons

1. Robert en Janny:
    5 juli 2023
    De storm is gaan liggen. Bij ons viel het nog mee.
    Veel plezier saampjes.